///////////

Det kryper i benen, och hur mycket jag än försöker somna så slutar det inte. Måste konstant röra på mig, sparkar fötterna upp och ner i sängen, lyssnar på Fix You. För den påminner mig om förr, när pressen var på noll. När jag inte visste bättre.
Samtidigt som min sommarpepp inte kunde ha varit högre än den är nu så verkar allt gå i kras, jobb, festivaler och resor krockar som små barn gör på idrottslektionerna. Och som pricken över i:et har gymnasieångestklumpen återupplivats, och den verkar vilja stanna ett bra tag. Chillade runt på globala igår, &jag såg mest bara macdatorer och hipsters vart jag än fäste blicken. Dock var deras mat apvidrig och miljön kan man kanske beskriva som en utmattande sjukhusmiljö.
Zombies everywhere. Checkar av den skolan på listan.

Annars? Vill ha en ny garderob, längre hår i en annan färg och DÖDA MIN SO LÄRARE SOM GAV MIG VG PÅ HISTORIAPROVET. Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0