///

På ett sätt hatar jag lov. Jag går in i en slags trans, ni vet som man får efter några veckor av sommarlov när skolan och läxor känns så himmla långt bort, och man ger inte en endaste tanke åt skolarbete? Att man bara vilar? Så får jag när det är en veckas lov. Och helt plötsligt ligger jag här i min säng dagen innan skolan börjar igen och inser att; fan, jag har ett tjugodataskrivnasidor-projekt som ska vara inne nästa vecka, och jag har inte ens installerat Word på min dator, hoppsan hejsan!

Så jag lär väl sitta isolerad och gråtandes och stampandes i golvet skrikandes "DET GÅR JU FAN INTE, JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA" hela denna veckan för att få mitt MVG i Svenska. Bit ihop bitch det är ditt eget fel. Mitt påsklov har varit apsoft, hela familjen har flytt landet och jag har varit ensam hemma med mina katter, sovit och inte tagit tag i mitt liv. Igår piercade jag mig, en smiley, det blev dock väldigt ocharmigt och väldigt tandställningslikt så den fick åka ur idag tyvärr. Har ätit middag hemma hos Märtis, hennes kära mor fyllde år och bjöd på vegetarisk pizza och vindruvor.
Solen verkar bestämt stanna kvar där den står hela dagarna och jag klagar inte. 7 veckor och en dag kvar till skolavslutningen. Drygt en och en halv månad. Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0