/Update.

Haltar runt i vårsolen och vrickar samma fot igen, skriker så att vårfåglarna nästan tystnar. Hittar en balklänning (länk) och lever det hårda livet utan godis, bara för att. Har en hel vecka utan prov och bara andas ut, sitter i solen på rasterna och håller inne allt, ler fast jag bara vill Krossa Allt, skrika och få ut det. Fan,
att se dig må såhär får mig att gå sönder.

Vill egentligen bara skriva som jag gjort i stort sett varje dag nu, att jag bara inväntar sommaren och håller ut. För det är typ det ända jag gör. Har aldrig fejkat så många leenden i mitt liv som jag gör i skolan just nu. Smälter in. Blir en i mängden. Slutar sticka ut. 2 månader kvar, sen aldrig mer. Ryser av välbehag. Lyssnar på kent och dör av saknad, kentkentkent, så länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Agnes

vem?

2011-04-05 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0