(sinking like a siren that can't swim anymore)

Börjar dagen med att komma 3 minuter för sent till nationella i Svenska. Jag vaknade kvart i åtta och skulle vara i skolan kvart över. Fråga mig inte hur jag lyckades fixa mig på ungefär tio minuter, har superkrafter. Har inte fått ut många ord ur mig idag. Mest varit deprimerad över att jag somnade framför datorn och tvn med tv och musik på igår, och då glömde ladda min iPod vilket är som självmord.

Var på Kungstensgymnasiets öppna hus igår. Blev lite kär i den mysiga skolan som låg precis vid Rådmansgatans tunnelbana och har gymkort på friskis istället för idrott. Och jag behöver bara läsa en kurs matte om jag går där. Och dem bjöd på perfekta gröngula bananer i en skål. Och har exakt samma skolmat som min skola. Något mer jag är kär i är denhär låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0