(you can't survive on icecream)

Har spenderat några välförtjänta timmar på waynes vid hötorget, sittandes i fönstret med en smoothie i handen och utan fysikboken. Dem spelade nästan hela Florence+the machines album Lungs på radion också, som menat till mig. Köpte lite smink och nagellack; sånt onödigt som jag alltid lyckas lägga så mycket pengar på varje månad. Jag åkte även på en roadtrip till Bro och hämtade mina skidor ett år försent.

Nu när fysikprovet är in the past gräver jag ner ögonen i SO häftet istället. Och är nervös inför nationella i svenska på tisdag och torsdag nästa vecka, usch! Took some time till att duscha också, och nu sitter jag med en kopp te i handen med tjugo nya svartmålade naglar och luktar grapefruktbodylotion. Scrubs håller mig vaken lite för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0