(I follow you deep sea baby)

Lykkes nya låt har fått sin egen spellista på min iPod. Genialiskt.
Har vaknat upp ur min tillfälliga koma, hämtat ut dendär jävla gratis latten på 7eleven och fikat i Gamla stan med Agnes &hennes enskilda-crew. Hängt på Södra Latins öppna hus bland alla hipsters. Skolan var höghus över mina förväntningar. Det sa klick. Har även ätit hamburgetallrik med Lars för hundratrettionio kronor. Och tagit en promenad med Märta.

Fruktar att mamma lämnar mig ensam i helgen, fruktar det något enormt. Jag har fysikprov på onsdag och behöver egentligen plugga hela helgen. Men jag fattar ingenting. Mamma fattar. Punkter känns så rätt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0