(I once knew a pretty girl, and she was in love with the world)

De kändes så fel att höra din röst igen efter så länge. Precis likadan. Men för första gången kände jag faktiskt att uttrycken tiden läker alla sår och man lär sig av sina misstag faktiskt fått effekt. Förut kändes du alltid fel men jag lyckades aldrig lyssna på mig själv då. På så sätt känns allt fel så rätt nu.

Har spenderat helgen helt ensam här hemma. Märta och Calle kom förbi igår med en godispåse och två cola light, vi kollade på ett par filmer, sen fick vi nog av den stämningen så vi korkade upp vinet och dansade lite fult istället.
Solen sken så fint idag. När jag vaknade någon gång runt ett så lyste solen fint upp vardagsrumssofforna och jag var då självklart tvungen att sova lite i dem, kändes som sommar. Har även tvättat, möblerat om rummet, diskat, tagit hand om katterna och ätit mormors kycklinggryta. Hoppas att Märta kommer med något tåg hit snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0