Sju sorger (och åtta bedrövelser sen)

Jag kan knappt beskriva hur mycket jag hatälskar denhär tiden på året. Allt är skit och på samma gång helt underbart. Jag har ogjorda prov och inlämningar, mitt rum är stökigare än någonsin, jag vet inte vilket gymnasium jag ska gå i och jag lyckas inte få ihop min sommarplanering. Men samtidigt slår alla blommor ut, kungsträdgården förvandlas från vit, slaskig och grå till rosa.Bara leenden överallt. Sverige blommar ut, och jag håller på att växa fast i mitt rum framför tomma word dokument. Helgerna spenderas i parker med mentholcigaretter och vanillacokedrinkar och det kunde verkligen inte ha varit bättre. Varför mår jag endå som om det vore en iskall novembernatt?

Allt jag vill nu är att få mina sista veckor överstökade. Jag vill somna med öppet fönster och vakna upp till fågelkvitter&sol i ögonen. I helgen ska jag förhoppningsvis äntligen köpa min Iphone(comming back to life) och sova fler timmar på en natt än vad jag gjort hela denna vecka. Och på tal om att sova, godnatt.

ps. förlåt för uppdateringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0