INTE SOM FÖRUT;

Hjärtkudden så perfekt över ögonen, allt är kolsvart och allt känns som i drömmar
och jag bara lyssnar på samma kentlåtar i hörlurarna som stänger ut mest ljud.
En varm katt på höstkalla fötter och så ligger jag
i något som känns som timmar, låt efter låt, inte en tanke.
Feeling a bit like Yoda

Ändrar på saker och ting med mening, för det får inte bli en sån vinter
Inte samma skor och inte samma jacka och inte samma toviga hår i samma färg på halsduken.
Inte samma du du du och inte samma jag.

Vänder inte tillbaka dygnet igen
Vägrar låta rutinerna äta upp mig för jag klarar inte av dom
går och lägger mig halv fyra och går upp halv sju,
& tror att jag är någon slags jävla superhjälte

Kommentarer
Postat av: agnes

hej, du verkar riktigt häftig du.

2011-11-09 @ 19:10:49
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0