We’ll be laughing about how we used to smoke all those stupid little cigarettes and drink stupid wine cos it’s what we needed to have a good time

Känner att året börjar ta slut;
Orden börjar ta slut och jag känner mer och mer att jag behöver någonting nytt. Lägger gamla tankar på hyllan och fyller fula anteckningsblock med planer för januari och frammåt. Känner att det börjar bli som en tradition att jag bara går i samma takt som tiden medan november och december passerar. Bryr mig bara om mig själv för det har ju kommit att bli mitt största problem. Fyller ut andras tomma munnar med tomma trygga ord, och det går inte en dag utan att jag tänker "imorgon, imorgon blir allt som förut och gamla självsäkrast jag kommer tillbaka"

och precis som på alla årslut vill jag bara radera mitt arkiv och börja om
men tänker istället; ny blogg
för jag har ju egentligen inget att förlora
förutom den linda som jag gärna lägger bakom mig

Kommentarer
Postat av: ankan

det är den gamla linda jag föll för. bara så du vet! du duger precis.

2011-11-24 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0