September.

saknarhatarskrikerskrattardödarler

Fyller tomrummet med allt dedär, som absolut inte får komma innanför mina tre lager hud
Som jag har föbjudit, bannlyst, förhindrat, portat
Och jag har ju så svårt att erkänna att det blir helt svart när jag blir bortstött,
så där jobbigt svart för ögonen och svart innanför bröstet,
som att cigarettröken inte bara fyller lungorna utan hela kroppen.

Försöker, gör för ont, misslyckas, dubbelt så ont.
Går tillbaka till allt det vanliga. Allt det dåliga, ni vet.
Och inte bara det, utan allt
Allt som sticker till lite för hårt och lite för fort får mig sådär.

För varje morgon blir ju bara kallare och kallare nu
vinden blir bara som vassare och vassare nålar mot huden,
och för varje löv som ger upp och dör och träffar assfalten
utanför port 117 så kommer alla känslorna tillbaka.
Samma beslutsångest, samma skolångest, samma ångestångest.

(har skaffat tumblr *clickclick*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0