Fiskesnora.

Litegrann av våran lilla resa till Fiskeboda, som låg långt åt pipsvängen ute i skogen &som alla ettor åkte till för att "gosa ihop oss". Vi bodde i stugor, gick på skattjakt, åt nutellamackor, tände brasa, hade deeptalk och rökte nog sammanlagt en miljard Camel Activate. Jag missade min plastfarmors begravning så jag kanske kommer till helvetet nu.
Annars då? Har firat en vän som fyller 18 och legat och spytt var tionde minut hela lördagen med en skadeglad mamma bredvid mig. Gått på bio. &på fredag så har jag och min bästa Agnes våran 3årsdag och vi har redan börjat fira genom att göra om några av våra finaste minnen. På fredag ska vi äta mackor med ost och gurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0