/Och världen förtjänar inte dig

Solen har verkligen kommit fram de senaste dagarna.
I lördags firade vi Märtas sjuttonårsdag i Skinnis, hela dagen satt vi i gräset och drack blå alkhol och åt hembakad kladdkaka/jordgubbspaj. Jag har varit ute och sprungit 4 mornar i rad i solen, och idag har jag trotsat min träslöjdsfobi och gått till skolan på en lovdag. Sen har jag hängt med Trixi mest hela dagen, letat ticnetombud och ätit världens godaste piroger. Och Håkan. Åh Håkan. Konserten på Cirkus var liten, mysig, svettig och lika sjukt fin som vanligt. Winnerbäck kom upp på scenen och sjöng För Sent För Edelweiss, men avslutningen med Det Är Så Jag Säger Det var endå bäst. Lova hade lyckats köpa den allra sista ståplatsbiljetten, så hon var med också.

Nu ska jag bara krypa ner under mina täcken och se någon töntig serie, typ Sex And The City. Imorgon försvinner mamma och Lars till Turkiet så alla är inbjudna på raveparty hos mig hela veckan. Lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0