Utkast: Jan. 24, 2011

Känner hur folk omkring mig glider längre och längre bort i fel riktning,
som om jag var en magnet som vänt på sig åt ett annat håll och blivit bortstött.

Saknar mina ensampromenader i stan. Får en chock varje gång jag tänker på att en gratis-latte-på-7eleven-kupong legat i min väska i snart en vecka oanvänd. Och att jag istället väljer att ligga under min filt och dricka mängder med te men ögonen fäst i fysikboken när jag slutligen fått lov att släpa mina dr. martens hem från skolan varje dag. Frågar mig själv hur alla saker på något sätt alltid lyckas bli fel. Tillochmed sakerna som är onödigt rätt.

Kommentarer
Postat av: ALIZ

oh tack så jätte mycket :D

2011-01-26 @ 21:35:24
URL: http://gasdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0