Högst upp på önskelistan;

Åka hem från Åre, allt börjar mest likna en stor slaskhög. Sen saknar jag mitt möbeltomma vita rum. Det har dock varit en väldigt fin resa i övrigt.
Vill orka plugga, denhär veckan har gjort mig helt slapp och jag orkar inte ta tag i saker trots att jag har två prov nästa vecka(får man ens göra så? Det är ju liksom lov)
Köpa en Iphone. Får troligtvis ut tretusen kronor från försäkringsbolaget vilket räcker till en ny iphone 3gs från blocket. Orkar inte ha två saker att hålla reda på. Score.
Sommar. Vill köpa tusentals klackar att sväva omkring på Stockholms gator med, &njuta av varje sekund utan en decimeter snö på marken. Vill ha parkfyllor, festivaler, utlandsresor och allt som hör till. Det räcker med skola och vinter nu.
Gymnasiet. Bort från alfaskolan, behöver jag säga mer? Lite nya vänner skulle inte heller sitta helt fel.

Nu ska jag fortsätta vara begravd i våningsängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0